O W E N S   W E D G Y 
RICK OWENS // GARDEROBE // AdM



Menn forbanner de og kvinner forguder de. Trodde ikke selv jeg kom til å fremme de, men jeg er blitt bitt selv av wedgy basillen.
Kunsten å balansere på stilett heler kan virkelig være en kamp noen ganger. Så i det jeg smatt mine føtter ned i et par Owens wedgy boots ble jeg minnet på hva ordet komfortabelt virkelig innebærer og ikke bare betyr. Jeg går 'normalt' kontra mitt vaklende motstykke bortover gaten på stiletter.
Så i dette øyeblikk og i en lang tid har Rick Owens wedges vært de jeg skor meg selv i og det har vært en aller flotters tid for mine dansende føtter!
Tøffe og robuste, dog elegante fremtrer de som noen skulpturer på foten og med den siste leveransen fra Rick Owens til MA kom en etterlengtet BLK kjole jeg festet mine øyne ved ifjor sommer da modellene i showroomet til Rick Owens kom ut. Den og en fotsi hvit kjole blendet meg fullstendig. Etter det var vel egentlig alt flott...




RICK OWENS wedges boots NOK 6.900,- // MA
AdM

Ingen kommentarer: