R I C K   O W E N S 
RESORT 12 // MA


 Da har Rick Owens endelig ankommet MA sine lokaler, blitt pakket frem, priset og hengt opp. 
Jeg har gledet meg siden ifjor sommer og nå føler jeg meg som en 'Owens unge', da min BLK kjole har derved kommet...

Dette er virkelig en fantastisk kolleksjon. Rick Owens har entret en ny æra med sin sterke visjon og konsept. Ved de siste kolleksjonene har vi kunnet se og føle en sterkere feminin side og ikke minst mildere tone gjennom hans snitt.

Owens er 'street' karen som har stemplet fast hvordan det er du kan kle deg elegant, men komfortabelt og fortsatt være en kvinne med alle sine former! La meg si det slik. De ganger jeg får virkelig flest komplimenter fra det andre kjønn er når jeg er i kledd fra topp til tå, Rick Owens...

Fra en flokker til en flokker, det er Owens dager... ;)

Ingen kommentarer: