C A R O L I N E   D E   M A I G R E T 
LA FEMME // STYLE // INSPIRASJON // BLK DNM // JOHAN LINBERG






FOTO: JOHAN LINDBERG

En kvinne i dress er et fantastisk syn, spesielt når den sitter som her. 


Den franske modellen og musikeren, Caroline de Maigret er forførende med sin androgyne og enkle eleganse med den uanstrengte 'cool' attitude à la rock'n roll. Med en sigarett halvt dinglende i munnen er hun, la parisienne. 

Det er dressen og blazeren som inspirerer antrekkene om dagen. Det er den jeg bygger opp rundt den siste tiden. Med innslag av Ann Demeulemeester sine jakker og kåper, kjenner jeg et uttrykk virkelig begynner å komme frem. En stil jeg kjenner er komfortabel, som den er uanstrengt og elegant. Med bilder som dette lar jeg meg lett videre inspireres og som Caroline selv nevner en biker jakke og en jeans kommer en langt med!